all i want for xmas

is some slepp.

06.30: vi går upp och åker först till billdalsstall och matar hästarna

07.15: åker till ett annat stall och hälsar på Lukas, min systers gamla sköthäst..Jag finner att hästen mittemot heter Wendetta OH MAH GADH så jävla coolt! Jag måste kanske berätta att jag är helt galen i filmen V for Vendetta

08.00: vi kommer hem och äter alldeles för mycket till frukost...Den obligatoriska varmachokladen med vispgrädde var också på bordet...såklart!

09.00: skattjakt! Vi har haft det sen vi var små...Ledtrådar som leder till nästa och vid slutet finns det alltid 3 chokladaskar. En var. Oavsett att jag är 20 och mina systrar 18 så ska skattjakten vara kvar!

11.00: vi ska äta choklad och kolla tv..vi sätter på en film i brist på tvprogram...Alla somnar till Lotta på Bråkmakargatan...Nu ligger lollo i min säng och charlotte i soffan...Jag har vaknat av en massa sms som ja inte kan svara på..Så tillslut kändes det som att jag kommer aldrig få sova ..så jag gick upp..

13.33: Nu ska ja duscha och sen är det JULMAT..och sen följer nog schemat ungefär som det gör hemma hos ER.

00.00 är det midnattsmässa i hagakyrkan...min syster ska sjunga..Jag gillar att busvissla när hon kör solo..så jag ska med!

image32aragon
image33wendetta
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0