lika bra

asså lika bra att dra till med så mycket blog som möjligt när man har tillgång till internet. eller?
ja snorar och hostar så mycket att det känns som att jag kommer spy. inte lite ..utan mycket. alla sötsaker, alla nötter, all julmat, julmust, julöl, glöggoch pepparkakor. ..mm mumma!

Det blir en fin sörja det..annat än den gången ja och julia spydde utanför huddingebibblan 07.30 en torsdagsmorron...då var det inte mycket som var klart..Var det en dimmig morron eller var det våran spya som flöt ihop? Varför tycker jag det är kul att gräva i den historien..endast två personer kan (om en ens vi) finna nöje i minnet.. ja vet inte vad jag snackar om..klockan är 00.45, det är den 25e. stora utgångsdagen. Käre gode Gud gör mig frisk tills imorrn då. schyrra! aja. en söt kille som paula fått för sig raggar på mig skrev till mig nu  på facebook.YES mitt nyårslöfte ska bli att finna minst ett ragg på fejjan. gött mos det blir lätt gjort.

God jul alla förresten o förlåt att ja inte svarat på sms. ska ni ut imorrn?

image35
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0