You are dead, so let´s disco!

Paula är tillbaka i sverige igen och det känns tryggt att ha henne i närheten...faktiskt..här om dagen hade jag skittråkigt efter jobbet och var bakfull som en gris..Då saknade jag jossan skitmycket. Så som tur finns nu paula som ja kan tvinga till min lägenhet istället haha.

förra helgen var galen torsdag- söndag var jag ute. Jag blir inte bakfull längre..Det är nog ett varningstecken..men skitsamma jag har svinkul alla gånger! Var även ute i tisdags med julia på keybar. HERREGUD säger jag bara. shit va dricka vi fick. REPRIS tack! ja gjorde inte av med ngt och fick tom. leka DJ hahaha..inte konstigt att vi hade spymaraton väl hemma i lägenheten sen.. fy farao..Det var lite sthlmsnatt över det hela liksom.. hemma tidig morron och inte allt för snygga kanske haha. whatever

Idag är det fredag och jag hemma i hovås för här ska ätas lax! sen blir det träffa Paula.

love s

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad dålig du är på att uppdatera, kom igen!

2007-12-12 @ 07:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0