grattis fatface

jaha,imorse vakande jag och det var 10 000 ggr ondare än igår,så det var bara att ringa jobbet och sedan åka till vårdcentralen.. Jag fick vänta i 45 min innan en doktor kunde ta emot mig och det första hon sa" men nu har ju hela kindet svullnat upp" NÄHÄ för det är inte så att ja typ känner det? värst av allt ser jag det också..fuck there goes my titel as miss sweden!

Sen fick jag GÅ en jäkla bit för att komma till apoteket..som inte hade öppnat ännu..så på min bänk sätter sig en gammal gubbe med hosta och ska prata med mig..men asså ja kan knappt öppna munnen för att jag är så svullen!! Låt mig vara ifred please!

"det blir 321kr då!" -kassörskan på apoteket

Men vafan bara besöket hos läkarn kostade 125kr. KUL att göra av med lite pengar såhär en fredag. shoppa lite antibiotika...mmm stod högst upp på listan. anyway de har komit framtill att jag har en påbörjan till halsböld..Det är typ som en centrerad påssjuka Det känns unefärsom att ha körtelfeber,öroninflamation,feber och slått i bakhuvudet samtidigt. Min nacke är så svullen att ja inte kan vrida på huvudet..vilket resulterar i att alla mina rörelser med huvud eller armar måste jag röra hela kroppen i samma riktning..Det ser ut som robot rock när ja rör mig..
Och hur mycket gott de än köper hem åt mig att äta, så får jag knappt ner vätska. mer soppa åt folket!! Well, jag kanske kan bli lite smal av den här skiten...

Har iaf fått sova lite idag och mamma och lollo har handlat sakner till mig för de tycker jättesynd om mig! Och det är det också!! Tack gud att det komit ett nytt avsnitt av mitt nya favoritprogram haha.

Du är rädd för att missa något om du stannar kvar
Jag är rädd för att förlora det jag har om jag ger mig av

image29

Kommentarer
Postat av: Nickie

Stackare, det här skulle ju vara en rolig helg med flytt och fest. Krya på dig gumman.

2007-11-02 @ 22:58:46
URL: http://nickie.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0