on the G

Jag är snart på G igen! Även om jag har ont och inte är fullt frisk än så känner jag mig bättre och det känns som att jag har koll på läget. Har faktiskt betalt av hyran för November nu också för att liksom få ett perspektiv på min ekonomi..Fan va pengar jag gör av med just nu och det är inte på kläder och vin om jag säger så..Neh, här handlas mattor,tavlor,klocka och lampor. skitkul är det iofs och det blir riktigt riktigt fint!

På tisdag ska jag och mamma storhandla livsmedel och hushållsartiklar. Frysvaror och konserver here I come!
Dessvärre måste jag fixa bredband och en ny telefonjävel också..Det blir mindre kul, för det är mer pengar...men men..nödvändigheter är det! Jag har iaf en fungerande tv och lite choklad i kylskåpet..En baginbox och ja lovar att jag kommer överleva! Gott och väl!

Imorrn ska jag tillbax till jobbet! Kom just på, att jag glömt mitt läkarintyg i lägenheten..men hinner hämta det innan jobbet imorrn tror jag. Jag måste bevisa att jag faktiskt vart riktigt sjuk.( och inte bakfull eller vart med min pojkvän istället för att gå till jobet)  HALSBÖLD är inget att leka med!!

På denna otroligt bra dag har jag även hunnit skriva en lista för att utöka mitt nya projekt. Min klädkammare som jag älskar och är mest engagerad i av allt i lägenheten...Har nämligen köppt en liten fin matta dit och nya galgar idag. Dock ser det lite tomt ut med de nya galgarna att jag tror jag måste köpa lite emr kläder...För att inte tala om skor för att fylla ut min nya älskling! Sen det här med skafferi. What´s the point med ett skafferi? jag har även där lagt in diverse kläder..såsom alla mina jackor och kappor..No hard feelings mellan jackorna och lingonsylten. pöööörfekth!


ooooh i love my life!
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0