så tomt att det ekar

Nu är nästan allt borta ur mitt rum..jag får lite ångest av det asså..Vad håller jag på med?

Min läkare frågade igår om jag vart nedstämd och stressad det senaste..För det var (såklart..) effekter.
Ja, jag har vart jävligt stressad och mycket ledsen det senaste..Men det har väl inget dött av? Iaf inte fått halsbölder av.. aaa jag hatar det ordet. halsböld halsböld.

10.51 cigg 0 ja är sugen as hell..men kan ändå inte so what´s the point?
igår när ja försökte röka gjorde de så ont i örat(no kiddin) att ja var tvungen att fimpa min vän

hungrig är jag också. men kan fortfarande inte öppna munnen ordentligt. men ja måste ta min medicin nu. åååh det är så synd om mig muhääää

snart är allt flyttat. imorrn tillhör jag inte hovåspacketl ängre

Kommentarer
Postat av: c

men stackare! hoppas du blir bättre snart.

2007-11-03 @ 11:11:21
URL: http://TRESBON.BLOGG.SE
Postat av: ögat the real deal

åh jag är så glad att du har en blogg igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) STACKARS dej, det är för jävligt, räckte det inte med körtelfeber liksom ? fy fan. saknade dej på ögat igår, men det kommer fler chanser. förfest hos dig. älsakr dig!!! puss

2007-11-03 @ 12:12:01
URL: http://notanother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0