seriöst!

jag får flippen när ja inte får tag på mina vänner! TVÅ veckor har ja försökt få tag på william! ja får inte tag på människan! snart ringer jag hem.. aa gud va pinsamt. Jag gillar verkligen inte att ringa hem till folk...Jossan och Julia är okej..fördå kan jag utan problem prata med deras föräldrar..men endast jossan och julia.

okej jag ringa hem men ingen svara. AAA om ja såg honom skulle ja kunna börja gråta och kramas och säga " gud va ja har saknat dig" för ja blir sån när ja inte får tag på folk!

Igår var julia hemma på en eftermiddagsfika. Det var riktigt trevligt. Shit liksom. här sitter vi i sofies egna kök och dricker kaffe som två tanter och snackade skit om alla vi känner . JA, om dig och dig iaf. speciellt dig och dig. och DU!
( känn er inte träffade)

muhäää..uttråkad. inte rökt på hela dagen..15.54 tjänna. rökaaaa. jaaa. men nej. åh.

william svara!!!!


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0