william

För er som träffat denna unge man, så vet ni vad jag menar när ja säger att han är otroligt rastlös, pillar och trummar på saker hela tiden och kan skrika till folk på gatan som en annan utvecklingstördjävel..MEN det faktum att att alltid ska veta och tycka och vara mitt bästa. Det värmer!

Här om dagen när jag var sjuk frågade han om ha skulle åka ut till hovås( från vasa 45min) med en termos grönt thé och pyssla om  mig. Han tycker att ingen kille är nog bra för mig och att jag ska klä mig mer varmt..för han vet att ja efter 30min komer behöva låna hans kläder för att jag fryser! Haha, det är väldigt jag..klagar på ngt jag själv utsatt mig för. ehm jo tack..

Han får mig att fundera och ifrågasätta..lite som en storebror. Okej ingen pappa eller brorsa tycker att det finns nog bra killar..men han kan verkligen få mig att lyssna.

Imorrn åker paula. =( en månad kvar tills hon kommer hem..Har fortfarande inte träffat julia sen hon kom hem..Inte thina,stina eller ac på hur länge som helst. Att jag har vart sjuk och flyttat tar dö på mig. I need some fine wine and be with mah galls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0