12 minuter kvar

om 12 minuter åker jag härifrån för att möta AC och sen är det raka spåret-----------> LONDON!

Det känns skönt att bara komma ifrån, att bara få ha roligt och tänka på ngt annat än jobb och flytten. Skämtosido, flytten ska ju bli jätteroligt, självklart, men det är så mycket som ska fixas. Vet Du liksom vilket elbolag som är billigast och bäst? ehm nej.. trodde inte det heller..

min mun smakar tandkräm, ganska sexigt.. oj nu är det bara 10 minuter hihi! ååh snart snart!!


Men asså jag vet inte, tack men det kanske inte räcker..

Jag kan inte bestämma mig!!!

åh det är så mycket new york känsla över den här resan.. Det är ungefär samma väder, samma pirr o förväntan.
samtidigt som det inte alls är new york. gud ,måste sluta tjata ut det här..

Ska lyssna på Missy Elliot- Hot ( ratatat remix) då blir jag peppad och glad!

HALLÅ, london!

The greatest thing you will ever learn is to love, and be loved, in return

Kommentarer
Postat av: Nickie

Nämen, välkommen tillbaks Sofie! Söt du var på bilden nedanför. Bruden som dansar i spegelklänning är Moloko med låten "Sing it back". Ha nu en trevlig resa så hörs vi. Puss å kram

2007-10-10 @ 10:56:14
URL: http://nickie.tjejsajten.se/
Postat av: miss p

men hallå vart har du fått det citatet ifrån? jag har fan haft det på huvet dom senaste 2 åren typ!

2007-10-11 @ 11:35:33
URL: http://free6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0