22.39

Snart ska jag sova, ska bara ladda kameran o ta bort gamla bilder så ja får plats med en massa bilder när vi är i london.. snart snart är jag där! ååh va härligt

Mamma o pappa kom precis hem, de har vart borta hela dagen.. Ibland är dom konstiga..okej, fine det är la alla föräldrar hipp som happ. Men ikäll höll de på att gå mig på nerverna " har alexander vart mycket i london?" " har du pratat med alexander idag?" " har du sagt hejdå till. GUD ett sånt jävla tjat!

Jag hatar när folk tror sig veta bäst o är lite påtvingande om vad man borde göra, vad som är ett gott parti. SO?
VI ÄR BARA VÄNNER MAMMA!

Jag borde kanske hitta på att min pojkvän heter conny och sitter på kumlan men han kommer hit samtidigt som släkten för att säga hej och det är han jag älskar för han är en oslipad diamant. kvinnan skulle svimma.

förresten är alicia keys- no one dagens bästelibästa låt. ge mig den klänningen. jajaja tack tack

okej.. nu ska ja låtsas ha ett liv o sluta blogga. ELLE here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0