borde inte skriva just nu

ja känner mig deppig blandat med glad. öhm ja okej?
Har haft en jättebra födelsedag verkligen! Fick en söt muffin med ljus i när ja kom till jobbet imorse haha! Ja har fått massa fina presenter och imorrn går första grejerna till lägenheten in. snart bor ja där. söndag kan ja vara inne antagligen. herregud va tiden går fort!

Och appropå det..För ett år sedan bråkade jag och (man kan utan tvekan säga min själsfrände..) så mycket att vi slutade prata med varandra. eller rättare sagt jag slutade prata med honom. Men idag, ett år senare ungefär får jag ett grattis-sms från honom. Det betydde nog mest av alla grattis ja fått höra idag. så otippat! Herregud, hur kom han ihåg min födelsedag? Det visar ändå engagemang som faan, jag blev iaf jätteglad! Det ähr va liksom mannen ja skulle gifta mig med när ja gick i ettan på sjölins haha. men då var ja 16 och dum. Nu är jag 20 och dummare

Julia och ja ska förverkliga era drömmar och "attenda" (mitt nya facebook mobbade ord) THE EYE på Nef, fredag.
Om ni vill återuppleva våra danser från sommarn då vi dansade med glitter och presentsnören och x antal ballonger kring händer och fötter, rekomenderar jag att komma. se det med egna ögon!

Will you ever be for real?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0