det tar sig..

Har jobbat idag igen och har börjat få riktigt riktigt ont i högerörat.. Det är säkert påssjukan säger madda på jobbet till mig. EHM haha kul madde. ja tänker bara inte ha påssjukan. så oglammigt! nej tack!

Efter det var jag uppe en snabbis i lägenheten. Säng och soffor + bord är på plats..På lördag ska allt vara färdigt..Tänkte åka upp med lite kläder imorrn innan jobbet..om jag inte mår riktigt riktigt dåligt dvs. Men nje. tänker gå dit ändå! Jag har varken tid eller råd at vara sjuk just nul.Så är det bara!

Ngt jobbigt med att vara mellan två hem som jag nu är...Är att allt är utspritt på olika håll, jag känner mig inte hemma ngnstans just nu och tillråga på allt så måste jag sova i gästrummet inatt, eftersom att de flyttade min säng idag. Jag är som är dålig juhe=( Måndag den 5:e tänker jag iaf vara inne i lägenheten och bosatt. allt ska vara där och finnas till hands då...så då är ni välkomna. Ta med en flarra vin o ett paket cigg bara! tack på förhand!

GRATTIS PAULA

Kommentarer
Postat av: miss c

"jag tänker inte ha påssjukan. så oglammigt! nej tack."

hahaha du är så jävla skön sofie!!! lycka till med inflyttningen och allt!

kram c

2007-10-31 @ 22:42:57
URL: http://TRESBON.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0