gimme gimme MORE

jaha, om 3½ timme anländer släkt med flera. Med flera är allas respektive.. för några år sedan var det så mycket lättare att ha kalas..Det krävdes inte så mycket mat, för alla var barn och barn äter inte lika mycket som snåla tjocka vuxna.. och sen lite fiskedamm. perfekt!

Nu har däremot barnen vuxit upp och blivit alkoholtörstiga grisar. Det går åt mycket mer mat, en massa vin/öl och alla har plötsligt blviit könsmogna och ska ta med sina gullepluttar vart de än ska. Så numera är alla x 2.
Mina systrar och jag var nere vid havet och promenerade här om dagen och kom fram till att vi är den enda familjen som inte har pojkvänner. Japp, i alla andra familjer har det skaffats pojkvänner och flickvänner.. (har iofs bara 5 kusiner) men ändå! Den enda kussen som inte har det ( förutom de misslyckade systrarna här hemma då) är miss H.. vi kallar henne miss H så att hon inte blir ledsen.. Men hon är liksom 6 år äldre än jag och har aldrig haft kille. I love her. Hon är den som får oss andra att se bättre ut.. Alla borde ha en sådan kusin!
Alla måste utmärka sig på ngt sätt..Antingen är man den smarta, välutbildade, musikaliska, den snygga, träningstjejen,fotbollskillen, ngn äldre släktings favorit eller så är man som jag. Det svarta fåret: Jag är konstant bakfull på alla släktträffar, röker, har konstiga kläder, instabila förhållanden, konstiga vänner och fick IG i matte B.

SO? Jag är också den roligaste, den med konstigaste kläderna och har alltid ngt att berätta. Sen att alla kanske inte uppskattar det inom familj och släkt.. det spelar inte så stor roll, för jag syns, och alla som kommer utifrån tycker att jag är den roligaste och charmigaste kusinen. DET NI. black sheep fo eva

Kommentarer
Postat av: joss

haha jag fick också IG i matte b ;) grattis i förskott!

2007-10-20 @ 20:17:06
URL: http://joseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0