god damn

Godkväll kära läsare!

Idag har vart en riktigt bra dag! Jag har jobbat från 06.30 till 15.30 och höll på att somna på bussen hem..Dock ingen som nappade på min uppmaning igår om att komma och hälsa på mig på jobbet..sad but anyway..Kom hem till mamma, vi satte oss och skrev en lista på hemelektronik som ja kan tänkas behöva till lägenheten. åh älskar det ordet. hemelektronik, så vuxet haha.

Till helgen ska ja hämta nyckeln till lägenheten och så blir det plocka småsaker under nästa vecka och nästa helg blir det stora flytten och shoppandet! Det ska bli så himla roligt, det är först nu det slår mig att ja faktiskt ska flytta!
Kan bero på att min mobil hela tiden fylls av telefonförsäljare som har erbjudanden om allt från abonnemang till prenumeration på tidningar. Jag älskar att de vill prata med mig och inte pappa. ( men kommer antagligen hata dom om ett tag när hysterin om flytten lagt sig)

Har förresten ett nytt favoritprogram. Pagent place. I love it det är miss teen usa, miss usa och miss universe som bor ihop under ett och samma tak och har donald trump som chef. det är underbart. ni måste se det!

image24

Imorrn är jag ledig och hoppas på riktigt bra väder! Om ngn vill leka med mig så är jag uppe tidigt!
inte lika tidigt som imorse kanske..men hyffsat! Neh..nu är ja trött och ska nog krypa ner i sängen med min bok..Gick faktiskt upp 05.00 och tänkte att nu sitter julia och äter kvällsmat....i cali. när kommer du hem då?

ja fyller år om en vecka! bring me gifts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0