håll käften

Jag är så evigt trött på ditt gnäll. När ska du bli vuxen och göra ngt med ditt liv?
Sluta åka snjålkjuts på alla andra och utnyttja att andra är generösa mother fuckers som bara vill dig väl. Äckligt är vad det är! Ta lite ansvar för ditt liv, styr upp dig. skaffa ett jobb och GÅ till jobbet inte bvara glid med på sjukersättning eller a kassan.

Skaffa dig ett eget hem, om inte annat betala för dig hemma. Du är för satan vuxen! du brukar alltid säga till mig att ja har det så himla bra och aldrig har problem med pengar. " lätt för dig och säga sofie som alltid har pengar" JAHA men vart tror du att dom kommer ifrån? Jo jag jobbar! och trots att jag betalar allt för mig så har ja pengar över. MINA pengar, inte ngn släktnings, min morsas, kompis or whatever.

Sluta klaga på alla andra, gör ngt åt dig själv och bli en bra vän istället för det där jävla monstret du är nu.

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0