I got a call from cal(l) ifornia

Så glad som jag var imorse bara för att Julia ringde mig inatt! snart är hon tillbaka.. hon sa att hon saknade göteborg ( host bullshit) om en vecka kommer hon be mig börja spara så vi kan åka till sthlm/london/ berlin or whatever..

Haft myskväll med syster. En prinsessas dagbok två. (herregud va pinsamt...)men ja gillar smör och att killen står o kastar småsten och sedan drar med henne, ut på en ridtur ner till floden mitt inatten.. naaaw det är vad ja kallar film! ja älskar sånt. överraska mitt inatten..(som julia gjorde)

Min lägenhet råkar vara perfekt för ngt sådant. feel free att ringa på porttelefonen och komma med blommor! Det är helt okej ,om det till historien tillhör, att du vill berätta att du älskar mig, ger mig en fet diamantring och överöser mig med komplimanger och sedan kysser mig så att min fot lufter från golvet.. heeeeeeelt okej för mig. Okej ja blir glad om du plockade blomman i en rabatt utanför och är full som en kastrull. bara det är rätt person och det är på riktigt ( meening  as long as its ärligt)

Ja måste sluta blanda engelska och svenska! its so dorky. haha där kom det igen. anyway nu ska ja sova och drömma om (se ovan) tack för mig and adieu

Kommentarer
Postat av: miss p

haha jag kollade också på epd 2! (en prinsessas dagbok) den äger och killen var assnygg.

2007-10-29 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0