it´s the begining of the end

Nu känns det lite halvdant här va.. Little more action please! Lite mer fighter!
Har knappt märkt av, att det hänt, varken ditt eller datt. Jag vill ha mer, mycket mer! Jag vet, ni tror alla att jag pratar i nattmössan.. men neh det är bara mina tankar jag skriver av mig..
Mina funderingar,värderingar,drömmar och förhoppningar.
Vad man borde, vad man vill, hur man skulle gjort och hur man tänker göra.
Är det någon mening i det hela?
Vad är priset?
Är det jag som kommer att stå på prispallen, förstapris, det jag alltid velat ha?..
Eller är det jag som kommer betala priset?
Vad är priset?
Innebär priset att vinna eller förlora?
En förlust an lika gärna vara ngt förlorat som i sin tur leder till en vinnst?

förstår ni att jag är lite surrig just nu??.. så mycket som händer! Vet varken bu eller bä (haha-- se tidigare inlägg nedan)

snart fyller jag 20år. det borde kännas stort och roligt och blabla.. men ja har bara ångest födelsedagar är inte roligt längre.

orka. jävla skit.

julia kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0