lite frusen..

jag fryser och är trött.. ska snart gå till sängs. mys!

Har vart med lollo i stallet idag. Gud jag blir glad av att mocka och tycker hästbajs luktar gott. japp, så är det. nostalig liksom, jag hade typ glömt hur mycket ja tycker om det! Det märktes, för jag var lite smått rädd och väldigt försiktig..hästen tittade på mig som att ja vore utvecklingsstörd men det är okej.. det tar tid, men snart är ja vanliga stallsofie.

Nu har jag precis ätit och ja åt alldeles för mycket..så man blir så där dåsig..ska nog krypa ner under täcket och läsa lite. Imorrn börjar jag 06.30.. gud va roligt.. NOT! Så feel free to visit.. ja är i resturangen hela dagen och blir glad om ngn kommer in och ger mig en kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0