LÖNING!

Gomorron gomorron!
Idag tog ja för mig serru, jag tog sovmorron!  Klockan är nu 10.48 och ja känner mig utvilad, trots att jag kom hem sent igår efter jobbet. Om en timme kommer mamma och då ska vi åka och käka lunch och sen till IKEA.
Här ska handlas!! Får se om ajg kommer därifrån med mer än väntat, somv anlgit eller om jag ska vara ekonomisk och inte handla allt på en gång, utan vänta tills nästa helg då flytten äger rum. åååh ska bli så roligt!
Tack gud att man tajmade löningen så man faktiskt kan köpa det som måste köpas. Im so happy

Dagen till ära har jag tänkt bjuda på min morronpepplåt i mellanstadiet

till mitt försvar angående låten är att jag faktiskt gjorde min dansgolvsdebut på 90talet och då är det helt okej att tycka att dn här låten ÄGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0