nu jävlar

Hej!
Jag har bestämt mig. Från och med att ja flyttat in helt i lägenheten blir det ett nytt liv. Inget onyttigt och mer motion. I have to and i need to lose some..blä. orkar inte ens tänka på hur ja ser ut just nu..Vad hände med min kropp..snart kan ja inte se mina tår, för att magen är ivägen( nej jag är INTE gravid)

Har jobbat 8-17 och sen va ja och mamma och grejade i lägenheten. Imorrn ska sofforna och min säng upp..På lördag är det småplocket. Typ 15 kartonger kläder och skor ..KUL! Mer kommer det bli. Nästa vecka ska jag och Nina på Cavalli for H&M, eftersom att hon ska börja jobba heltid där nu så blir det rabatt! gött mos!!

Ngn som har tips på bra " gå ner snabbt och as billig"-mat ??

min lägenhet kommer bli så fin! ja kommer aldrig vilja gå utanför dörren!!

Imorrn fyller Paula år! GRATTIS!! och JULIA kommer hem

ett år senare dyker du upp ur tomma intet. Kan vi bli de vännerna vi en gång var? Du gör ju allt för mig. sitt! så sitter du..Farligt när jag har makt. mycket farligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0