okej, vem var det?

Igår när ja o lollo satt och drack vin på cheers, ringer min mobil..

" aa det är sofie"

" är det sofie?"

"ja, vem är det?"

" om jag var du sofie skulle ja hänga kvar"

mansrösten går nu över till gitarrspelande och människan börjar sjunga Jason Mraz- "im yours"
hela låten. seriöst.

I mitt huvud gick jag snabbt igenom vem ja känner som skulle göra ngt sånt. Farzad? neeeh..när han sjunger låter det för jäävligt och det var ingen med brytning som prata. Alexander? kan inte han typ spela gitarr?
william var breve mig så han var utesluten.. Fredrik? neh. Ngns kompis var det iaf, för jag känner inga killar som kan sjunga...

" naa, det var ju jättefint och så men vem är det?"

" vi säger sofie"

Seriöst. sluta skrämma skiten ur mig och säg vem det var?!!
image21
image22
image23

Kommentarer
Postat av: secret internet fatty

"jag har fortfarande inte rakat mig"

2007-10-22 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0