okej?

okej nu fattar jag ingenting. ja känner mig sjukt splittrad, fast ändå oväntat oberörd. jag är inte ledsen, jag har kollar på Totoro med mamma och challe.. Nu kollar ja på the hills o drömmer mig bort.. Pratade med josefin idag på mitt jobb om en utbildning ja funderar på.. säger inte vad eller vart den är. men det är såå jag.. ifall ja inte har lägenheten kvar om dryga ett år så gör jag det.

Hittade massa fina saker till badrum . sorry MITT badrum hihihi. ååh ja är så glad im so happy.
och ja har fixat flyttkarlar. eller aa. AC är la ingen karl men hon och alexander och william får hjälpa mig o familjen att bära in sakerna!

om 2 dagar är jag i loooooooooooooondon!!! woho

http://www.mtv.com/overdrive/?id=1570296&vid=177514

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0