partey up

Neh, inget partey idag inte..ja är så himla trött! Trött på mig själv, käner mig sliten och tjock..Lägger jag mig ner i sängen nu,så somnar jag.

fnittrar åt allt för ja är så trött,fryser för ja är så trött.

( gud kan inte hon bara sluta säga att hon är trött och gå o lägga sig då!)

Ser ut som det kommer vara färdigt med lägenheten till den 5 nov. asså heeelt klart, alla möbler och småsaker kommer vara inne o på plats då. får ja bara in en tv där med så klarar ja mig ska ni se!

Jag kan verkligen inte säga om ja vill gå dit eller hit eller dit igen. så nu är det helt enkelt chilla och se vad som händer..Tills jag vet

image27

Den här K-brunnen har ja gått på varje gång ja ska till bussen och tänkt ett namn som ska representera den killen ja vill ha. Går man på den flera ggr och upprepar samma namn kommer han att vilja mig. typ
Jag har gått på den här brunnen sen ja var 13år. Och det har faktiskt funkat flera ggr..im sure of that! men sen undvek ja den ett tag..ja tyckte den va dum. nu funderar ja på att ge den en ny chans... Vad tycker ni? Ska den ha en ny chans? Och vilket namn ska den lycklige ha? För det må ja säga, det finns ingen bättre flickvän än jag

Sofie (L) Sofie for ever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0