ps!

haha dagens ps-ruta var klockren, min stammis på ica ( hej anders!) hade dött.

Egentligen borde jag publicera det han säger för det är liksom omöjligt roliga saker! Sen tycker jag om honom extra mycket för att han berättar för alla andra att "det här är den bästa kassan i hela göteborg, ett riktigt charmtroll är hon och såå söt!" hahaha, detta säger han och håller fast min chef i armen som om han försökte tvinga på henne att stödja rädda barnen eller köpa en 3G mobil. NI vet vad jag menar..

klockan är 10.14 o ja har sovit så bra, känner mig friskare nu, tack gode gud eftersom att jag vid den här tiden imorrn sitter på ett plan till LONDON. det här är SÅ grymt.

Vi kommer ha så roligt, äntligen får jag göra precis vad jag vill och detsamma gäller AC, hon får en grej och då får ja en grej.. shopping, turista,mat och öl. eh löves IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0