six days

om 6 dagar fyller jag år!

Det har komit ett nytt avsnitt av The hills!! Tisdagsnöjet nummer ett fo sho..eftersom att Jossan är sjuk står jag bnu här utan planer..Vad är då bättre än The hills? Ja måste baar tillägga att jag verkligen håller tummarna för LC och Brody( ja vet att det låter som om det är mina vänner ja pratar om) men seriöst, han är ju så söt!! han är enligt mig den perfekta mannen. Han är sådär halvsmörigt charmig " vart är min puss?" åååh ja dör på sånt.Han är en sån som alltid svarar i telefon och alltid ställer upp när man har tråkigt..Om inte LC tar honom, så dlyttar ja till LA and make my move!  Spencer däremot är årets största tönt! Han är inte bara fulast i serien, utan har svårt att unna sin flickvän lite lycka i livet. usch...anyway.. se det här 

GRATTIS MATT på din födelsedag!! miss you

och så dagens låt


okej. ja vill ha en AS smörig kille.  gud va pinsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0