svarta natta

herregud klockan är snart 01.00 och ja är inte i säng.. okej ja är ledig imorrn=)
Precis vart hos alex, kollade film o drack vin, mysigt värre! En mamma o 3 systrar tror ja den hette. den va riktigt söt faktiskt. passade oss lagom som var lite små trötta. NEJ vi är inte ett par. så vet alla det iaf.

imorrn är det mkt på schemat, paula ville gå ut men ja tror inte ja pallar det asså..hope she dosnt mind. Ska träffa william som jagat mig hela dagen.. han har semester, ni vet hur det är när man själv är ledig och ingen annan. Förjävligt helt enkelt. så imorr har ja det stora nöjet att få underhålla!

Har fått 50kr från HM hem i brevlådan som välkommen för att ja skaffat ett eget kort. " till en person med mycket bra smak" stod det på kuvertet. klockrent! ja är ju sådan, hur visste dom det? haha,men man måste handla för 2000kr om året för att slippa medlemsavgiften. neeeeemas problemas ja lever ju där. appropå det, måste säga upp mitt NK kort, ja har fan inte råd att handla där.. om inte ( ursäkta) alex gör det åt mig. im so spoiled, and i fuckin löööve it! köp DG sättet dåååå. Är det liksom okej att lägga fram att ja snart fyller år och gärna vill ha det i medium...hum hum host host..anyway, nu ska ja söva.

ja saknar min julia. jättemycket. this one is for you!
"jag jobbar faktiskt här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0