t g i f

Det är fredag, klockan är 22.36 och nu går jag till sängs med sällskap
sällskapet är " inte som andra döttrar" av Deborah Sprungen ( sett filmen sid& nancy?..det är samma)

Har vart en bra dag, en mysig kväll. jag lägger mig med ett leende på läpparna och tänker på att släkten kommer imorrn och ger mig presenter. Jaa, jag kanske är barnslig, men jag ser fram emot att få saker till lägenheten och äta tårta!

Fast efter denna helgen börjar allvaret. skämtar inte längre..klarar inte av bilder på mig själv för några år sedan. då ja var smal, solbränd och oförstörd. Vart någonstans( på avenyn?) 17 år gammal gick det fel? Måste vart på ngt gammalt brathak. typ honey. jaa, det var säkert där! avskyr det stället! Finns det fortfarande?

Neh. nu ska ja bli smal igen! smalare iaf, äsch less fat at leeeast

Do not forget, but learn how to forgive

image20

tar dig tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0