tankar

känns som att jag har skyldighet till er läsare att liksom förklara vafan ja pratat om i tidigare inlägg.. vad jag komit fram till.

Jag har inte komit fram till ngt. För jag vet inte ens om jag orkar bry mig. Kan folk ändra sig? Hur många chanser är det okej att ge? Tillslut har de nya chanserna lika stora vikt som betydelsen jag har. INGEN

hur jag än gör blir det fel. mitt hjärta säger en sak och min hjärna ngt annat. så är det ju för det mesta..
det sjuka äratt denna gången håller de med varandra. Därför kommer det här bli det värsta av det värsta.

Jag vet att jag inte borde
Jag känner inget längre, men det faktum att jag har spökar i mitt huvud
Vad vill jag? spelar det här ngn roll?
Jag har det så himla bra just nu.. ska ja släppa in dig och du pajjar allt?
Jag vill verkligen gå in i det här med tanken att du ska ändra dig.. frågan är Är det möjligt

So many times-
Me & My
Special- Garbage
Don´t speak- Leela James

ok nu sålde jag mig själv verkligen men dessa jäkla låtar är till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0