grattis göteborg

ja ni hittade mig igen, grattis! Nu kan ni äntligen relatera till en annan nörd, med dålig ekonomi, känner sigtjock varannan timme och dricker för myckety. lugn bara lugn ni är inte ensamma..

wanna here about the date I hade yesterday? haha JA vet att ni vill höra om den... men ja tänker inte skriva om den.. kan säga som så att vi ska ses på söndag igen! =)

OKEJ ngt helt annat. The Hills, i love that show men asså wzup med Jason? Är han heeeelt jävla dum i huvudet? Han kan ju inte börja umgås med sitt ex ( LC) och dra med henne till henne fest och säga " det här är min flicvän" och senare på kvällen förlovar han sig framför LCs ögon. Skräckmadröm! fy fan, det absolut värsta ja akn tänka mig är att se ngn ja vart tillsamans med hitta ngn framfr mina ögon då ja själv är ensam.

Åh ja är fortfarande trött efter min lilla grej på jobbet idag. ja måste helt enkelt börja ta det lugnare.. annars blir det som det blev idag.. Man faller ihop och kroppen säger stopp.. så imorrn blir det mysdag med Jossan.. vi ska göra ngt riktigt roligt och sen är det Mr A på söndag.. weiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0