heaven on earth

öh, verkligen itne den blekaste hur titeln ska stavas.. men ni vet nog vilken sång jag menar.. Den är la ngn hiphop snubbe i förstora brallz och ngn omgjord bebisröst. o så lite raggaragga-tone på det. Vet ni vilken jag menar?

ÅH, den är iaf såååå söt. ja dör på den! ( if thats ok with you)

Jag vaknade på fel sida idag, ja är på lite dåligt humör..så nu gäller det att styra den här dagen så gott det går. Kanske beror det på att mina grannar hade fest och ja gick och la mig hungrig..Gick upp mitt i natten och räknade på min lön. det känns bra, synd bara att allt kommer gå åt till London och sedan möbler..
En ny vinterkappa/päls är inte att tala om.. får la önska mig det då.. OM MAH GADH om 1 månad åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0