Kan Brittan göra comeback, så kan fan jag med!

Jajaja, hurra sofie är tillbaka.. Ni som alla tjatat om att jag borde börja blogga igen, för att jag som alla andra är en fet,fattig singel tjej i stan som tröstäter och i hemlighet gillar Carola.. Äntligen, här är bloggen frö er att läsa, jag är precis lika intressant som din morsa.. Jag jobbar för mycket, så på helgen super jag antingen upp mina pengar eller så är jag för utmattad för att ens prata i telefonen, så jag ligger i soffan, klämmer en påse ostbågar och disskuterar om homosexuella ska få adoptera med min familj..

Men nu ska här bli andra bullar.. Detta är 2:a jag upprepar ANDRA helgen i rad som jag vart hemma, sparat mina pengar.. So what att jag var på barquiz på babar i onsdags och var svettbakfull på torsdagen.. Det gills ju knappt..

Om en månad och 2 dagar drar jag och min nära vän AC till London, efter det är det stressigt med jobb, födelsedagsfiranden och flytt...

Idag var jag, moren och kära syster på IKEA, the land of dreams för en tjej som mig! Jag skrev 2 A4 med saker som jag behövde.. ÅÅhhhh, det här ska bli så roligt.
Den här dagen har vart bra, trots total utmattning efter 14 dagars arbete..

synd bara det där.. det där sista liksom. WHY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0