men asså

men asså det här är ju inte ens kul. att blogga är så överskattat. ja ser det som en lika stor börda som att bädda min säng.. orka orka orka!

Idag åkte Thina till London, så jag blev påmind om att lägga undan pengar INNAN dom tar slut..  så ..nu har ja sparat ihop pengarna till London, fick en ganska bra lön. Det är då man får passa på att lägga undan för komande kriser.. dom lär ju komma.

Var ute igår med johan,christoffer och ac. Sjukt trevligt verkligen! Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Snart är det London, sen är det flytt! ååh längtar längtar. Och om ja inte får ett förstahandskontrakt inom ett år eller två så har ja och min kära syster en jääkligt bra plan!

anyway det nya avsnittet av The hills. ja DOG vafan håller jason på med???? det där är min värsta mardröm, att umgås med mitt ex på fest hemma hos honom och han presenterar sin nya tjej och de förlovar sig samma kväll, rätt upp i ansiktet på mig. Jag hade aldrig slutat gråta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0