ojdå

det här med att skaffa en ny blogg gick visst inte så bra.. är dålig på att uppdatera. Iofs så är adressen till denna blogg typ hemlig..så det är bara jag som blir lidanade av dålig uppdatering.

Jag var verkligen skitglad innan ja satte mig och läste din blogg.. Jag förstår inte vad jag gjort dig? Varför svarar du inte? Varför stack du utan att ens säga hejdå? Jag har inte gjort dig ngt ont. aldrig någonsin faktiskt. Jag har istället gett all of me liksom! aaaa. dessa tjejer dessa tjejer

Sitter i min nya DG tröja haha. ja älskar att få dyra gifts! i just love it!

Backa tiden till igårkväll då..eller spola till söndag. Neh, lördag räcker då ska ja träffa Jossan och ha värsta heldagen go crazy in the citeeeeey.

När kommer Sex and The City filmen??


Kommentarer
Postat av: Camilla

ja! i found ya! haha

2007-09-21 @ 13:23:43
URL: http://tresbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0