Badat

Nu har jag badat Bella, eftersom vi ska på en liten tillställning i hovås ikväll..All dressed up!

Jag känner redan pressen för att dra med henne på bussen för 2a gången...Okej, det gick bra förra gången men ändå. Sjukt stressande! Men hon är väl rastad och har ätit och badat så det borde gå bra..Vet inte varför bada skulle underlätta?
Jag har klättrat i skogen med henne, så att hon ska vara helt slut och förhoppningsvis somna. håll tummarna!

well well...Ser ut som att jag kommer flytta ihop med min syster louise till våren..Jag har inte kontrakt sålänge till på den här lägenheten..Helt sjukt att hon som har 1a kontrakten komemr säga upp det och då går inte det över på mig som har 2a? Jävligt fittigt system faktiskt. Jag kommer gråta floooder när jag måste lämna den här lägenheten..Men å andra sidan har vi råd med en större om jag o lollo flyttar ihop + att bella får mer sällskap. Super!

Näh, nu måste vi kila till bussen!

Här är för er som ska ut ikväll att ladda till..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väldigt dålig på att uppdaterA!

2008-08-12 @ 22:17:06
Postat av: stjärtis

nej gud nej, den dagen jag gillar regina spektor är det fritt fram att skjuta mig i huvudet .. glöm aldrig det. men de kommer aldrig hända! eheh. kul att du bloggar mycket förresten - NOT!! puss

2008-08-15 @ 09:51:42
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0