just nu

bella ligger som vanligt på sin sida av sängen..sin kudde..den högra (Christoffers gamla) och jag har suttia vid datorn en stund och kollat hopplöst efter lägenheter som jag fortfarande inte har råd med.

Vi har en fladdermus på gården och jag är sinnesrädd! Jag hatar saker, som flaxar och flyger..och de här jävlarna flyger kanoners fort!! Jag kunde inte ens röka i mitt egna fönster, för jag var rädd att den skulle flyga in och skrämma skiten ur både mig och Bella.

Förövrigt är jag bara jävligt trött på allt. Jag kan faktiskt helt ärligt säga att just nu i denna stund hatar jag mitt liv ngt fruktansvärt. Hade jag inte haft min hund nu hade jag gråtit mig till sömns.

Jag har inga "riktiga anledningar" till den här (förhoppningsvis) tillfälliga depprisionen...Ingen har dött (än) och jag har inte cancer. Men allting känns helt meningslöst och hopplöst. Det här kommer aldrig att lösa sig..Ska nog stänga av telefonen några dagar..Bara gå till jobbet, gå hem till bella. inget annat. Det är det som jag måste göra..annars hade jag kunnat ligga i sängen i flera veckor. Jag mår verkligen inte bra just nu.

Kommentarer
Postat av: lollobajen

sistah! du behöver en Lollo-day med lite uteservering och en liten utgång. ragga 2008!!! bara för skojs skull liksom!!! serri, kolla din wall på face och ring mig, älskar dig.

Din Lollobajen

2008-09-02 @ 10:27:21
URL: http://louiseaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0