mitt liv som hund

Började dagen med en härlig sovmorgon. Vi gick upp 8 istället för 7. Skööönt!
Sen startade dagen med att jg sorterade mina räkningar..bah tjena hittade en påminnelse. ehhh okej? Jag får inte sånt, jag är überseriös med att betala räkningarna i tid så det måste vara ett fel. Ringde till Plusenergi och lovade att betala det ikväll,bara det löste det och sa att jag inte fått den första räkningen. Det löste det och bad om ursäkt. sköönt! Var jävligt nära ett samanbrott där. not very fun.

Kollade ni också på Season 4 The Hills i förrgår eller igår? Det gjorde jag. Fan va lyckliga jag är. Jag är som bekant besatt av programmet, vet inte varför..christoffer tycker jag är skitlöjlig när jag vill kolla på The Hills hela tiden. Men det skiter jag i, jag får gilla det! Så det så!

Nu ska jag snart till jobbet..Ska ut med Bella en sväng innan bara..Kan hända att Louise kommer över en svng på dagen och promenerar den lilla vovven. Det skulle hon nog uppskatta.

2 dagar kvar sen är det helg och jag är ledig. På lördag kommer mormor och morfar och tittar på min lägenhet..Snart bott här i ett år, men dom har inte sett den.. Fast jag tror det var Bella som gjorde att de plötsligt ville komma med så kort varsel. Dom har ju alltid haft hund, så länge jag kan minnas...Så de ser fram emot att se det lilla livet.

Well well, jag har inget kul att berätta tyvärr..kommer säkert ngn idot på jobbet sen som jag kan skriva om ikväll.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0