nu vill jag till mamma

Ringde mamma imorse och skulle bara kolla läget, men hon skulle på möte och ringa upp senare...Då hon tajmade mig mitt upp i Oprah..lipandes..Jag kunde inte få ut ett ord i telefonen..Jag har en vilja att gå in på varenda djurhem och adoptera alla hundar som finns. Jag skulle gärna skriva ngt som berörde er och fick er att adoptera eller donera till dessa fantastiska djur som behandlas som min strumplåda.. Jävligt illa. Men jag kan inte beskriva hur det såg ut och den kniven som långsamt gick igenom mig när jag såg en hona på kanske 5-7 år med en kjdeja i halsen som aldrig tagigts av.. Att kjedjorna (halsband) ibland har börjat växa in i hundens hals. Fattar ni?

Jag satt med min lilla bella brevid mig och kramade henne hårt som fan ,så hon visste att de aldrig skulle hända henne.
Jag undrar hur mina släktingar och bekanta i USA fått sina hundar och om de vet vart de kommer ifrån.

Så nu kommer mamma och hämtar mig och bella...vi åker hem till hovås. Hellre gå i pissregnet med mamma,än att gå omkring i örgryte.

Förresten kan jag meddela ,för er som undrat.. Jag kommer flytta sista April nästa år för att mitt kontrakt går ut och mina hyresvärd är dum i huvudet. Tyvärr, men det är sant..
Bostadsmarkanden i Göteborg (och andra storstäder) är en jävla diktatur. Så om ni vet ngn som ska hyra eller sälja en 2a kan ni skriva till mig...Är inte så sugen på att flytta hem till hovås igen nämligen....Och att köpa lägenhet som man har råd med...HA HA HA finns inte. Jag tänker inte på i Ghettot. Tack o Hej

Kommentarer
Postat av: julman

Det är bara kolla på Blocket. finns massa.

2008-08-26 @ 14:31:31
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0