så trötta

Bella har nu lärt sig sitt helt fantastiskt vad snabbt dom lär sig.. . i wish i was a dog!

Hon har liksom börjat känna sig trygg här hemma då hon testar mig lite mer varje dag..Hur långt kan jag gå..vilken sko är lättast att sno med sig..Är det koej att gräva fram en bikini och käka på den?.. lite så.. Men det är ju lite charmen med det hela..Hade jag haft en "perfekt hund" hade jag vart sinnes uttråkad redan nu.

Imorrn kommer christoffer hem från borås. BRA! Äntligen lite kvinnligt sällskap!

Ikväll har Bella badat och vi har ätit jättegod gryta som mamma( som jag kallar mig själv nu...yes im a nerd) hade lagat..
Sedan tog vi en skogspromenad och blev blöta av regnet...nu har vi tagigt kvällsrasten och kollat de okända..Asså hon känns lite paranoid nu.. typ letar efter dörrar att skälla på. Hon får inte titta på sådana program på TV igen. Bäst så.
Nu ska vi iaf sova...Behöver min skönhetssömn..Han kommer ju snart;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: lollobay

Bella Bus är duktig

2008-08-07 @ 11:39:45
URL: http://louiseaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0