uppdatera 2008

Så nu uppdaterar jag lite kort här då...

Nu är min semester slut. Back to life....Extra roligt nu när det kommer en ny värmebölja! Verkligen...Isåfall får den fan hålla i sig till helgen då jag är ledig..Så man kan få lite sol. Idag ska jag jobba 12-19.30 och Bella ska vara ensam hemma. Kommer gå fint. Hon har vart ensam timmar innan..men jag är skitnervös ändå. Känns som att lämna sitt barn på dagis..typ. Extremt ont i magen i dag. Mamma har fått extra nyckeln till lägenheten så att alla i familjen kan komma och hälsa på stackars hunden, som ska vara utan sin mamma nu. Längtar bara till att få komma ikväll och hon kommer vara så glad! Dessutom är jag fett sjuk. Jag hostar och snorar...febern har (tack gud) försvunnit mirakulöst över natten, så jag ska gå till jobbet...I hopp om att inte behöva prata överdrivet mycket då jag som sagt hostar ngt djävulskt!

Är jag helt wacko...men jag längtar typ till jul nu.. Nu är sommaren liksom över. Spola fram skiten och ge mig lite adventsljusstakar,julmusik och glitter! Julfacisten i mig har vaknat. kom igen allihopa nu är det jul igen..snart iaf?

Klockan är nu 08.57, första promenaden avklarad,frukost klar..snart ska vi ta långisen så hon är riktigt trött när jag går till jobbet..Vad ska hon göra hela dagen...NGN som kan lugna mig??

Förresten söker jag en kloklippare..Inte en klotång alltså utan en person som är ba på att klippa klor. Jag får panik..
Hej julia.. gör du ngt speciellt i dagarna..aaa, du är sådär ruggigt sugen på att klippa klor hörde jag?


Kommentarer
Postat av: julman

Hahahahahah!!!! hahaha! baby! men vet du om hon är lugn me kloklipparn? vissa hundar, t.ex Millie, får psykbryt bara jag tar fram den. Och så skriker dom och vrider sig och så råkar man klippa pulpan och då blöder det (Obs, det är INTE farligt om det börjar blöda, det ser bara läskigt ut.)



Och du, det kommer gå skitbra för henne att vara ensam. Hon är ingen valp, och hon känenr sig trygg i din lägenhet. OCH hon måste börja vänja sig. Hon kommer att ligga och sova, det kommer hon göra. kanske gå en promenad runt lägenheten. Kolla sig i spegeln, kanske går ner och tänder en gas. Kollar på utsikten, tänker på den där snygga hanhunden på gården mitt emot. Men bra, det kommer hon må. Det kommer att gå alldelles, alldeles utmärkt min kära vän. Och klorna, det ska jag lära dig. Det fixar vi hjärtat!

2008-08-19 @ 03:05:12
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: svar till min favorit

hahaha tänder en gas. antagligen..är det därför mina cigg tar slut så snabbt? shäätt busted doggie!

nu ska jag gå till jobbet och det du skrev. det värmde. som FAN. ja hatar klor. puss

2008-08-19 @ 09:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0