INTHEMOODFORKRÄM

Okej, hur många av er visste att kräm i sms betydde puss och mys? Inte fan visste jag det iaf. Trodde det var en felstavning av kram. och man skickar fan inte kram till  mig. då är man dissad. kram betyder = jag vill inte ligga med dig
Well i guess i was wrong.

Mr J skulle komit hem på tisdag,men kommer imorrn. Hoppas att han åker hit direkt efter att han gått av båten så man kan ha det lite mysigt innan man går till jobbet.

Malmö var as nice! Maten var go, sällskapet grymt, baginbox i bil var gött och mamma mia var jätteroligt..Även om jag gillade den i london liiite mer.

Men nu har jag så jäääkla ont i svanskotan. totatl 6 timmar i en bil, kan knappt sitta. Så nu blir det sängen. själv dock.
Bella är gos Gittan(dagmatten idag nattmatte) och Mr J är på jobbet. Men ska bli ganska skönt att sova trots ensamheten.

Godnatt Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0