KFC

kenntuckyfriedchicken ge mig! fick en megaattack av att jag liksom bara måste ha det NU.

Jobbat hela dagen. Vem bryr sig om det?
Sen var jag,mamma och vovven på våran veckliga träning. Hundträning alltså, inget annat tjaffs. Vi har liksom höjt ribban...Fan, det har gått skitbra och vi har vart stjärnorna på kursen tills idag. Det var inte så lätt längre. Men vi fixade det..Efter mutande med rostbiff gjorde bella mer än gärna sitt så fort jag rörde på mig. Druktig vovve.

Nu sover hon i min säng..gnäller lite och sparkar med tassarna. Hon drömmer...Jag önskar så att jag visste vad hon drömde..Inte direkt så att hon imrogon vaknar och säger " asså matte, jag drömde det sjukast inatt va" Not gonna happen.

Badat. kollat sista avsnittet av färjan. Jag blev ett fan av serien alldeles försent. Det är ju skitkul att skratta ÅT folk. Det bästa som finns typ. Färjan-Håkan R.I.P!

Smsat lite. med japp. han ja.

Filmkväll på onsdag. den är sjuk. nu blev det nervöst. igen. Fan det betyder att jag måste dammsuga imorrn. Jävla skit. Så blir inget stan för min del. Näpp, får glatt sitta hemma, äta ostbågar och städa. För ostbågar ska jag ha,när jag städar.
Så det så

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Vem ÄR den nya mannen? Kram

2008-12-02 @ 21:43:37
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0