MYSPÅHÖGSTANIVÅ

Så var man hemma efter ett dagsverke på jobbet. Eller aa..6 timmar kväll, men betalt för typ 10 timmar. gött mos

Hade en jättemysig och rolig kväll igår. Vinet gjorde sitt, munnen öppnades och ut bara välde kärleksförklaringar. Faktiskt inte från min sida. Det har seriöst aldrig hänt att jag fått det av ngn som jag faktiskt tyckt samma sak om. Hans ord, mina tankar typ. Julia ville ha detaljer... Kan inte avslöja för mycket, men vi kollade inte på ngn utav filmerna. Tolka det hur ni vill.

Har även haft en lång och skön dag i sängen. Trodde jag iaf.

Men så kommer ett vi måste prata-sms och där sket väl sig allt. eller? jag vet inte.

Mr J är påväg hit för att prata. Shit, jag orkar typ inte att det skiter sig. Jag som hade tänkt leva på den här dagen jävligt länge, chilla, äta choklad och bara gosa med min hund. Inte prata.

word

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0