NEVERKNEWWHATIWASMISSING

until i find you.

För att skryta lite då. Han är bäst----> Mr J gör allt det där som man alltid velat att en kille ska göra. Han tänker det jag tänker typ.. inte bara det, han gör det också!
Aldrig vart med om att kunna vara så rak,öppen och ärlig och att få höra hur fantastisk man är, är ju inte fy skamm så att säga...Vi har samma mål, tycker likadant. Han diskar, bäddar sängen, kommer ihåg exakt vad jag sagt, imponerar konstant med sina talanger, kommer överrens med mina syskon. ÅH ja dör. det är för bra för att vara sant. kan någon vara snäll att bita mig hårt, så jag vaknar.


PUSSPÅDIG drömprinsen


Kommentarer
Postat av: Lollo

Han får faktiskt en stjärna i kanten. Är så glad för din skull sis! puss & kram

2008-12-13 @ 14:24:46
URL: http://luckylollo.blogg.se/
Postat av: julröv

så gulligt att jag börjar grina typ. serri.

2008-12-14 @ 22:29:27
URL: http://heltfantasiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0