SÅJÄVLAREN

Alltså inte ren från alkohol och cigg nej för guds skull. sitter med ett glas nu faktiskt.

Jobbat idag. vi har världens skööönaste paro hos oss, Tina (christina) hon har börjat svära,lata sig och käfta emot kockarna. Hon är så duktig på att lära sig. Snart är hon precis som jag. Fast 15 och jag är 21. Antingen är hon vuxen eller så är jag jävligt barnslig. Inga komentarer på det tack

Nu är jag nybadad, Så jävla nybadad. Rakat,peelat,smörjt,babyolja.. eller grejen. Ni fattar

Om en timme kommer Mr J, det blir rött och Kill Bill. Mina favorit filmer. Så hans val av film blev helt godkänd. Hade jag valt en utav mina,hade det la blivit Sex And The City-the movie eller The Wedding Date.

Nu ska jag klä på mig och msinka mig förföriskt vacker haha.

ciao

Och ett litet brev till Tomten

Image and video hosting by TinyPic

bild: knight cat

Kommentarer
Postat av: röv

omgggg, blir typ nervös för din skull.gud vad romantiskt. alla detaljer i bloggen imorn TACK!!!!!!

2008-12-03 @ 18:35:15
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: röv

omgggg, blir typ nervös för din skull.gud vad romantiskt. alla detaljer i bloggen imorn TACK!!!!!!

2008-12-03 @ 18:35:18
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0