SKRATTISKRATTI

Fan vad jag är dramatisk. Jag förstår inte hur ni står ut med mig. Jag överreagerar på allt.
Det var inte alls jobbigt igår när jag väl satt på vagnen och när vi väl satt oss ner och fått kaffe var det bara as chill. Jag har inte skrattat så mycket på så jäkla länge med en person som man knappt vet namnet på. Mäh, jo klart jag kan namnet, men ni förstår vad jag menar.

Lyckad kväll och kom hem nöjd och faktiskt med ett litet pirr i magen. Mmm okej nu låter det som att jag är med I Ensam mamma söker eller Bonde söker fru . Men då får det la låta töntigt då.

Jag vaknade iaf 04.13 idag och var skitpigg och glad. När gjorde man det senast liksom? Studenten?Första tgåsiffriga födelsedagen (10 för er dummies) Neh men serri. You tell me




Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka söta bilder! Vart hittade du dom?

2008-12-02 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0