UPDATEMENEXTYEAR

Trött. sovit bättre inatt iofs..

Igår kom ju Mr J hit. Han hade köppt mat och vi kollade på scrubs. Sen gjorde jag en "sthlm 2007" och tvingade honom läsa högt för mig ( julia läste högt för mig dag och kväll när vi va i sthlm sommaren 07) Skitmysigt iaf!

Imorse var jag ute med Bella och sen var det frukost. Kaffe och Amigo-choklad. Ska självklart äta ägg sen och ikväll blir det lax.

Vi sa hejdå typ 15 ggr och nu sitter jag här. klockan är 13.07, jag har bäddat,diskat och ska snart till ICA för att köpa hundgodis och mys till ikväll.
Mamma kommer om 2 timmar och då ska vi ut till våran hundtränare Carina och bli filmade! Det är så jävla effektivt att bli filmad under träning.. Du ser direkt på filmen, vad du gör för fel,din hållning osv. En klassiker inom ridsport, att se hur man huruvida har ryggen rakt eller inte, håller händerna stilla och sitsen i sadeln.

Aja, får la traska ner till affären nu, så jag hinner innan mamma ringer i porttelefonen.

Vad ska ni göra ikväll?

Image Hosted by ImageShack.us

bild: Fashion toast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0