VIDRARTILLMALMÖ

Chillivipen!
Här sitter jag och klämmer i mig 2 hårda med kalles randiga. Fan va ägg är gott! Jag kommer säkert lukta som en äggfis påväg till jobbet, men vem bryr sig. Det är ju inte en människa uppe nu ändå.
Bara vi som har hund,småbarn eller sysselstätter sig med sport som motorkross och hästar är uppe såhär tidigt.

Idag är sista dagen den här veckan som jag börjar jobba 07.00 så jävla skönt! Sovmorron för hela slanten!
Så imorrn blir det kväll i kassan och fredag är jag ledig.

På lördag åker alla vi som jobbar i förbutiken..(hm typ 7 pers) till Malmö, för vi ska äta julbord och kolla MAMMA MIA. Jag har redan sett den,  i London för några år sedan, men kan vara kul och se vilken som är bäst.

Neh nu ska jag kila till jobbet, måste kunna gå i tid idag,eftersom jag och Mr J ska ha filmkväll med vin och grejer. Det här kan ju gå hur som helst. . . .

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0