pösh me

Dagen började som vanligt med en extrem järnkeps. fy fan. vaknar av mitt alarm och tänker men gud har jag gått hem och sovit på min rast.,jag måste stämpla in..När börjar jag?? Shit! jag är ju ledig...smart sofie...sweet

Sen var det titta på tv..the down town. Hängde på Paulas jobb..Kände mig bara i vägen. tjock,bakfull och fett otrendig...Gå för fan inte in opå victoria arena om du mår så.. Efter det kände jag pressen eftersom vi skulle till push på kvällen (om en timme typ) Så jag var ju tvungen att köpa ett par jävla högklackade..jag tog typ första bästa,ujder skylten "200KRONOR" sviinbra dit går vi. sen en söt klänning från H&M. Så nu ser jag as glassig ut. inte min stil alls egentligen. jag vill bara gå omkring i mina airforcedojjor och äta chips.

Men det har jag också löst. Min granne ( min nya kärlek typ) Han är 50år,jugge,gillar house, mat och är en jävla diva.. Med andra ord kommer vi mycket bra överens och ska dela vårdnad om en liten vovve. Den ska heta Prada eller Gucci. Förstår ni nu att detta är min fucking soulmate!!
I alla fall
..var precis över en sväng o snackade hund och konst. 20min senare är jag en chipspåse ett rör choklad och en shot i magen och en cigg i lungorna rikare.

Om en stund ska jag gå ner och hämta paula vid vagnen.sen e det bara att hålla tummarna att jag kan gå i dessa jäkla skor..ska lägga upp bild på dom sen så ni fattar.

köss

Kommentarer
Postat av: Nickie

fan va tufft att få möjlighet att festa med E-type ;) Ha ha ha

2008-02-09 @ 21:43:31
URL: http://nickie.tjejsajten.se/
Postat av: Anonym

Sofie .. Du har inga Air Force One. Du har Reebok Freestyle.
Att förväxla är inte okej. Sen borde ni döpa den förbannade hunden till Harry Potter eller vad som helst, annars finns risken att den kanske "råkar" bli överkörd eller mördad!
Capische? pUSS

2008-02-11 @ 04:44:18
URL: http://notanother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0