snart är det fredag!!!

klockan är 10.00. här är sofies eko.

igår blev jag hämtad efter jobbet och fick komma hem till hovås.  precis vad jag behövde. mamma.

nu är det 3 dagar kvar av den här usla jobbveckan!

Fredag är det ögat. jo. sista gången för fan! ingen får banga!

lördag är det beat. jo monika ska spela. kom igen då. ingen får banga

någon som vill låna mig en bok? gärna en ytlig sådan. så jag slipper tänka så mycket.

Snälla kan ngn vilja veva till like this like that och ta hand om min jävla disk som jag samlat i en vecka nu..

happ..då börjar man jobba 11.30 idag då. kul. deet regnar..ska man ta gåsen kanske?

min syrra är brunette..där ser man. svikare.

min andra syrra har pojkvän. svikare.

jag vill också bo i sthlm.

---------------------

okej nu till ngt helt annat bara för att jag ska få ur mig det. Seriöst.
senaste gången jag hångla va med kristoffer. . . . HAN ÄR BÖG OKEJ! för den där lilla pussen utanför 11ans 4.00 gills inte. jag fick ju tom. be om den. Här bes inget ska jag bara säga. jag ska ha. inte be att få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0