vårstädning

Precis som att man städar undan och krattar löv för att våren är påväg tänker jag rensa i mitt liv.
Alltså vissa vänner växer man helt enkelt ifrån. Vänner som bara ringer för att dom vill prata om sig själva eller bara tänker på sig själva..Alltid utgår ifrån sig själva. Är faktiskt ingen idéeatt ha. So what att man får mindre umgängeskrets. Hellre en liten med äkta vara eller en jäkla massa fakeisar.
Trött på folk som tror att dom är ngt. Helt enkelt lite finare än oss andra arbetare. Jag är ingen man utnyttjar. Nu får det vara slut på det här. Kom ner till oss andra här på jorden och sluta sväva,jävla divor.

Anyway. klockan är 08.51. Det är lördag, Jag är ledig både idag och imorrn..

Så nu ska jag betala räkningarna,duscha och in till stan. Det är nämligen sol i Göteborg..för en gångs skull. Väldigt aprilväder..om nji förstår..Det kan liksom slå om så det är bäst att njuta av solen medans den är framme.
Ingen annan har gått up.. (jag är alltså i hovås) men nn ahr vart uppe och satt på kaffet.

Ikväll är det gettogether hos mig. Måste hem och städa lägenheten och diska glas till mina gäster.

See ya dont wanna be ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, vem är offret för detta hat?

2008-02-26 @ 12:51:33
URL: http://notanother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0